Ви тут: Головна
З метою виховання активної громадянської позиції у справі відповідальності за стан довкілля, сприяння поінформованості школярів про існуючі екологічні проблеми, пов’язані із побутовими відходами у нашому закладі освіти був проведений конкурс «Друге життя відходів». Здобувачі освіти проявили свою фантазію та креативність у таких номінаціях, як «Мода і ми», «Бережи природу», «Фантазія та винахідництво».
25 вересня на подвір’ї нашого закладу освіти відбулося Свято квітів і врожаю. Цього дня була дуже гарна виставка виробів учнів усіх класів: від першого до десятого. Усі старанно готувалися, видумували різноманітні композиції, які з року в рік стають кращими і досконалішими. Ніхто не залишився осторонь, всі учні мали змогу продемонструвати фантазію та уміння. Чого там тільки не було! І незвичайних форм гарбузи, і виноград, і яблука, які переливалися відтінками зеленого, червоного, жовтого. На цьому святі присутні ще раз переконалися, що учні нашої школи талановиті – гарно вміють декламувати вірші, зачаровувати дзвінким голосом, бути акторами. До вашої уваги підсумки свята:
В номінації «Креатив школи» перемогли: 2кл.,4кл., 7кл., 8-б кл.
Серед номінантів «Дружній клас» здобули перемогу учні 6кл., 9кл., 11кл, 10кл.,
а в номінації «Юні митці» перемогли: садочок, 1кл., 3кл., 8-а кл., 5 кл.
Цьогоріч в нашому закладі за можливості проводяться уроки на свіжому повітрі, бо там простіше дотримуватись фізичної дистанції між дітьми. Та й взагалі, навчання не обов’язково означає сидіння за партою кілька годин поспіль. Саме тому використовуємо шкільне подвір’я, як альтернативу класній кімнаті.
Кожна дитина, незалежно від її можливостей,
має право на успіх у житті,
максимальне розкриття власних здібностей,
що його може запропонувати якісна освіта.
Концепція НУШ
Саме таким меседжем розпочала традиційну зустріч з командами психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами психолог інклюзивно-ресурсного центру Оксана Марчук. Оксана Володимирівна високопрофесійно та цікаво окреслила новітні підходи до навчання дітей з особливими освітніми потребами, стратегії успішного впровадження інклюзивної практики в закладі освіти, надала практичні рекомендації щодо розробки індивідуальних програм розвитку, щодо адаптації навчального середовища, поради, що сприятимуть удосконаленню інклюзивної практики. Висловлюємо щиру подяку Оксані Володимирівні за якісний методичний супровід роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, за креативність. Кожна зустріч з нею – це переосмислення своєї ролі в роботі з такими дітьми, усвідомлення її значимості та важливості.
Сьогодні мир в Україні не є абстрактним бажанням, це усвідомлена мета, адже за мирне існування, за право жити у власній державі триває боротьба на сході країни. Міжнародний день миру надає можливість привернути увагу дітей та молоді до питань важливості миру і принципів гуманності, свободи, добра і поваги до різноманіття. Цього дня, в нашому закладі освіти, були проведені виховні години, на шкільному подвір'ї було проведено конкурс малюнка на асфальті. Учні створили живу фігуру слова МИР. Посмішки на обличчях, радість в серцях дітей, вчителів вселили надію на впевненість в тому, що в Україні настане мир.