Методична проблема |
Формування ключових компетентностей здобувачів освіти на основі педагогіки партнерства та особистісно зорієнтованих підходів |
Програма роботи над методичною проблемою |
|
Кадрове забезпечення |
Вища кваліфікаційна категорія – 22 – 70,4% І кваліфікаційна категорія – 1 – 3,2% ІІ кваліфікаційна категорія – 2 – 6,4% Спеціаліст – 6 – 19,2% «Вчитель-методист» - 13 – 37,7% «Старший вчитель» - 6 – 19,2% |
Шкільний методичний кабінет |
Мета діяльності: створення інформаційно-методичної бази для вчителів, створення умов для підвищення кваліфікації та професійного розвитку, формування професійно-педагогічної культури вчителя Завдання: · Забезпечення інформаційної підтримки діяльності структурних підрозділів методичної служби школи. · Створення банку даних програмно-методичної, нормативно-правової, науково-технічної інформації. · Надання навчально-методичних консультацій педагогічним працівникам. · Координація колективних форм і методів роботи та самоосвіти, спрямованих на підвищення педагогічної майстерності й вдосконалення фахової підготовки вчителів. · Задоволення запитів, потреб учителів в інформації професійно-особистісної орієнтації. · Організація системи заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, впровадження досягнень кращого педагогічного досвіду та інноваційних технологій. · Основні напрями роботи методичного кабінету · Створення умов для індивідуальної роботи педагогічних працівників. · Здійснення організаційно-методичної допомоги педагогам у науковій організації праці та розвитку педагогічної творчості. 1. Організація консультацій з питань психології, педагогіки, фахової підготовки, методики викладання предметів. 2. Забезпечення педагогічних працівників необхідною інформацією. 3. Участь в організації та проведенні представницьких педагогічних заходів: - науково-практичних конференцій, семінарів, майстер-класів, тренінгів, творчих звітів, виставок тощо; - презентація кращого досвіду роботи вчителів школи; - здійснення наставництва, стажування молодих учителів; - сприяння участі педагогічних працівників у науково-методичній та експериментальній роботі. 4. Впровадження в практику роботи кращого педагогічного досвіду, досягнень сучасної науки та освітніх технологій. . |
Методична рада |
Положення про методичну раду. Детальніше... |
Шкільні методичні об’єднання |
Методоб’єднання вчителів освітніх галузей «Мова і література»,«Суспільствознавсво», «Естетична культура» (керівник О.В. Галат, вчитель англійської мови, вищої кваліфікаційної категорії, «Старший вчитель»). Методоб’єднання вчителів освітніх галузей «Математика», «Природознавство», «Технології», «Здоров’я і фізична культура» (керівник А.О. Яськова, вчитель географії та економіки, вищої кваліфікаційної категорії, «вчитель-методист». Методоб’єднання вчителів початкових класів (керівник О.В. Тріщ, вчитель початкових класів, вищої кваліфікаційної категорії, «вчитель-методист». Методоб’єднання класоводів та класних керівників (керівник О.П.Розумовська, заступник директора по виховній роботі). Методоб’єднання вихователів ДНЗ. |
Самоосвіта вчителя |
|
Атестація |
Детальніше... |
Курсова підготовка |
Детальніше...
|
Публікації вчителів |
|
Наказ про організацію методичної роботи |
|
Звіт про підсумки методичної роботи |